dinsdag 17 januari 2012

Zeepvrij

Er lag vanmorgen een mailtje in de bus, met de volgende mededeling.
Mij is van opzeggen niets bekend. De website was niet meer actief, maar nu is het doek dan toch echt gevallen na 5 jaar.
Voor de website dan, want de oprichtster leeft gelukkig.

Een absurdistisch gebeuren daar, met Televisie waar Niemand op zit te Wachten. Flmpjes van hoe borstel je een geit en hoe je een tamponnetje laat dansen in een koekenpan.

Een foto met twee post-its op de borst: 'fap en fap'.
Lezers als 'buschauffeur' die voorstelt om met de hele club naar Spanje te komen, mits onderdak aanwezig is.

Ellen dus, verdere uitleg overbodig, behalve dat menigeen haar node miste. En nu is het domein te koop voor de som van 999 euri, exclusief personeel.

Haar humor is apart, haar twitterberichten waren dat ook, zoals dat zij vast zat in de trein bij Sloterdijk en nodig moest plassen.
Of er iemand in de buurt haar even kon ophalen.

Haar tijdelijk verblijf en het verslag daarvan in een caravan in Zandvoort in de kou, met buitentoilet en luidruchtige Duitsers, op weg naar een nieuw leven in een nieuw huis.
Vraag aan de lezers: "Wat voor kleur zal ik die grote wand geven? Steenrood of blauw?" en het avontuur met de Poolse stucadoor.

Never a dull moment.

2 opmerkingen:

  1. Ha Boveld,
    Wat een lief blogbericht! Ik ben de database aan het opschonen dus je bent niet de enige die ruw verwijderd is.
    En wat een mooie opsomming van de hoogtepunten in mijn digitale bestaan :)
    Tegenwoordig bak ik taarten en brei ik sjaals. Hoe is het met jou?
    Oh ja en jij krijgt uiteraard korting, mocht je interesse hebben in zeepvrij.nl ;)
    Groet uit Amsterdam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee verdwaalde, leuk dat je op mijn blog komt, had ik niet verwacht.
      Het rolt hier, zon, zee en de meeuwen,
      Ik had wel een twee keer grotere column kunnen doen over je, met foto's, maar dat doen we maar niet.
      Dank voor je aanbod, ik heb al een website.. maar voor een appeltaart ben ik altijd in.
      Groet vanaf de kust.

      Verwijderen