zondag 29 april 2012

"Hebben ze al gebeld?"


"Met de NOS? Goedenmorgen, met Rinnooy Kan van D66. Het is wel vroeg vandaag. maar ik wil u laten weten dat ik beschikbaar ben."      ..... "??"
"Jaja, voor het nieuwe kabinet. We moeten nog winnen, maar ze mogen me alles vragen."



"Als scheidend voorzitter van de SR en aanstaand voorzitter van de raad van commissarissen van de Nederlandse Bank vind ik mezelf een zeer bekwame kandidaat, al zegt ik het zelf."

Heeft in zijn werkzame leven nog nooit achter de toonbank gestaan, is met een gouden lepeltje als wiskundige door topfuncties heengerold. Een man van het volk. Werd door de Volkskrant in 3 opeenvolgende jaren uitgeroepen tot de invloedrijkste man van Nederland.

Vogeltjes die vroeg zingen zijn voor de poes (volkswijsheid)


1 opmerking:

  1. Hé, een typisch hollandse volkswijsheid denk ik, ik heb het hier in ieder geval nog nooit gehoord. Eentje om te onthouden :-)

    BeantwoordenVerwijderen