zondag 7 oktober 2012

Strak knopje

Ach, wat lees ik nu bij een van mijn twee vaste briefschijfsters? De afbeeldingen op mijn Posterousblog worden door haar virusscanner geblokkeerd. Gevaarlijk en zo.
Dat was helemaal nieuw voor mij en navraag bij Posterous leidde tot opgetrokken wenkbrauwen.

Persoonlijk denk ik dat de ouderlijk toezichtknop wat te strak staat aangedraaid (grapje), want er glipt wel eens een borst tussendoor. En die zijn hier niet te zien want dan had u vooraf een waarschuwing van Blogger gekregen, dat u een mijnenveld van Sodom en Gomorra ging binnentreden.

Gelukkig ging het om die uitzending over Adèle Bloemendaal.
Ik had in mijn eerdere blog over A la longue hier gewoon de link moeten geven. Bij deze dan  ----->  OpiumTV 

Mocht u, niet-briefschrijvend, daar ook op klikken, u bent gewaarschuwd, want zodra Adële zeer beschaafd gaat praten komt er iets grofs langs.
Dat maakt haar dan ook tot een klassewijf.



1 opmerking: